Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
+36 (70) 211-3515

Gyakran felmerülő kérdések

Hogyan jutnak el hozzám a megrendelt termékek?

MPL Posta szolgálattal vagy GLS Futárszolgálattal küldjük ki csomagjainkat.

Átvehetem rendelésem személyesen?

Nem mindig tartózkodunk irodánkban, ezért amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, minden esetben előzetes telefonos egyeztetés szükséges a +36 (70) 211-3515 –ös telefonszámon.

Mikor kapom meg a csomagot?

A csomag rendeléstől számított 2 napon belül kiszállításra kerül, vagy személyes átvétel esetén telefonos egyeztetés szükséges az átvétel időpontjáról, mely minden esetben irodánkban történik (1134. Angyalföldi út 5/B, f.sz. 2.).

Mit csináljak, ha valamit kifelejtettem a rendelésemből, vagy két különböző rendelést adtam le?

Amennyiben még nincs a kézbesítőnél a csomag, telefonon tudunk módosítani rendeléseden, vagy a két rendelést össze tudjuk vonni, így a kiszállítási díjat sem számoljuk fel újra.

Mi a teendő, ha nem tartózkodom a megadott címen, amikor megérkezne a csomag?

Amennyiben nem sikerült a kézbesítés és nem valósult meg az átvétel, a Futár értesítőt hagy a megadott címen, GLS esetében másnap újra megpróbálják kivinni a csomagot, a futár pedig igény szerint telefonon is jelentkezik.

Másik személy is átveheti a számomra kiküldött csomagot?

Igen.

Mégsem szeretném a kiszállított terméket/termékeket. Mit tegyek?

Ha a webshpunkon rendeltél Tőlünk, minden jogos megvan, hogy 14 napon belül elállj a rendelésedtől. Kérjük ez időn belül keress fel minket a +36 (70) 211-3515-ös telefonszámon és a számlával együtt juttasd vissza Hozzánk a terméket/termékeket.

Hibás, sérült terméket kaptam. Mi a teendő?

Ez esetben azonnal vedd fel Velünk a kapcsolatot a +36 (70) 211-3515-ös telefonszámon, hogy minél előbb orvosolhassuk a kellemetlenséget. Ha olyan termékről van szó, amely szerelést igényel, bizonyosodj meg róla, hogy minden alkatrész és elem megvan. Ha sérült, vagy hiányos, azt is jelezd Nekünk.

Nem stimmel a méret, amit rendeltem, kicserélhetem, vagy vissza kaphatom a vételárat?

Ebben az esetben csak cserére van lehetőség, 14 napon belül és csak abban az esetben, ha a termék nem volt hordva. A postaköltség ebben az esetben Téged terhel. Kérünk, feltétlenül keress meg Minket telefonon, a terméket pedig a számlával együtt küldd vissza budapesti címünkre.

Mire kell figyelnem, ha vissza küldöm a terméket/termékeket?

Amennyiben a csomag sérülten érkezik vissza Hozzánk, azért nem vállalunk felelősséget. Ha a termék sérül, vagy a csomag elvész, a cserét nem tudjuk végrehajtani. Éppen ezért lehetőleg ajánlottan, vagy biztosítva add fel a küldeményt címünkre.

Csak regisztráció után vásárolhatok a webshopon?

Nem, webshopunkban regisztráció nélküli vásárlás is lehetséges, ahol csak a kiszállításhoz szükséges adatokat elég megadnod.
Ebben az esetben viszont nem értesülsz hírleveleinkről, akcióinkról és kedvezményeinkről.

Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?

Regisztráció után az oldalon bejelentkezve tudsz feliratkozni.

Tudom utólag módosítani a számlázási, kiszállítási adataim?

Természetesen, bejelentkezés után az adatlapodon bármikor módosíthatod őket.

Az adataim kik láthatják?

Az adatvédelmi törvény alapján adataid bizalmasan kezeljük, nem szolgáltatjuk ki senkinek.