Hogyan jutnak el hozzám a megrendelt termékek?
MPL Posta szolgálattal vagy GLS Futárszolgálattal küldjük ki csomagjainkat.
Átvehetem rendelésem személyesen?
Nem mindig tartózkodunk irodánkban, ezért amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, minden esetben előzetes telefonos egyeztetés szükséges a +36 (20)342-99-47 –ös telefonszámon.
Mikor kapom meg a csomagot?
A csomag rendeléstől számított 2 napon belül kiszállításra kerül, vagy személyes átvétel esetén telefonos egyeztetés szükséges az átvétel időpontjáról, mely minden esetben irodánkban történik (1194 Budapest, Puskás Ferenc utca 20. Fsz. 1. ajtó).
Mit csináljak, ha valamit kifelejtettem a rendelésemből, vagy két különböző rendelést adtam le?
Amennyiben még nincs a kézbesítőnél a csomag, telefonon tudunk módosítani rendeléseden, vagy a két rendelést össze tudjuk vonni, így a kiszállítási díjat sem számoljuk fel újra.
Mi a teendő, ha nem tartózkodom a megadott címen, amikor megérkezne a csomag?
Amennyiben nem sikerült a kézbesítés és nem valósult meg az átvétel, a Futár értesítőt hagy a megadott címen, GLS esetében másnap újra megpróbálják kivinni a csomagot, a futár pedig igény szerint telefonon is jelentkezik.
Másik személy is átveheti a számomra kiküldött csomagot?
Igen.
Mégsem szeretném a kiszállított terméket/termékeket. Mit tegyek?
Ha a webshpunkon rendeltél Tőlünk, minden jogos megvan, hogy 14 napon belül elállj a rendelésedtől. Kérjük ez időn belül keress fel minket a +36 (20) 342-9947-ös telefonszámon és a számlával együtt juttasd vissza Hozzánk a terméket/termékeket.
Hibás, sérült terméket kaptam. Mi a teendő?
Ez esetben azonnal vedd fel Velünk a kapcsolatot a +36 (20) 342-9947-ös telefonszámon, hogy minél előbb orvosolhassuk a kellemetlenséget. Ha olyan termékről van szó, amely szerelést igényel, bizonyosodj meg róla, hogy minden alkatrész és elem megvan. Ha sérült, vagy hiányos, azt is jelezd Nekünk.
Nem stimmel a méret, amit rendeltem, kicserélhetem, vagy vissza kaphatom a vételárat?
Ebben az esetben csak cserére van lehetőség, 14 napon belül és csak abban az esetben, ha a termék nem volt hordva. A postaköltség ebben az esetben Téged terhel. Kérünk, feltétlenül keress meg Minket telefonon, a terméket pedig a számlával együtt küldd vissza budapesti címünkre.
Mire kell figyelnem, ha vissza küldöm a terméket/termékeket?
Amennyiben a csomag sérülten érkezik vissza Hozzánk, azért nem vállalunk felelősséget. Ha a termék sérül, vagy a csomag elvész, a cserét nem tudjuk végrehajtani. Éppen ezért lehetőleg ajánlottan, vagy biztosítva add fel a küldeményt címünkre.
Csak regisztráció után vásárolhatok a webshopon?
Nem, webshopunkban regisztráció nélküli vásárlás is lehetséges, ahol csak a kiszállításhoz szükséges adatokat elég megadnod.
Ebben az esetben viszont nem értesülsz hírleveleinkről, akcióinkról és kedvezményeinkről.
Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?
Regisztráció után az oldalon bejelentkezve tudsz feliratkozni.
Tudom utólag módosítani a számlázási, kiszállítási adataim?
Természetesen, bejelentkezés után az adatlapodon bármikor módosíthatod őket.
Az adataim kik láthatják?
Az adatvédelmi törvény alapján adataid bizalmasan kezeljük, nem szolgáltatjuk ki senkinek.